www.idiot.se


10 grader kl 06,30 igår, 1 grad idag, kontraster ab!

Imorse när jag klev ut genom dörren fick sig även en gammal dam en surprise.
Alltså, vi bor ju så bra här med närmaste grannarna 100 meter bort.
Man kan ju spela högt och gå naken bäst fan man vill... nobody sees you!
Jag stoppade i lurarna och rattade in morgonpasset på telen.
Precis då började DEN HÄR KUNGLÅTEN... Jag blev uppåt på ett kick, snacka om adrenalinboost!
Kan man få en bättre start på morgonen?

Jag studsade ut på gården och sjöng högt som fan av glädje!
- AND I WOULD WALK FIVE HUNDRED MILES!!
Samtidigt som jag liksom gick i takt, den är ju sååå bra!
Ni kan ju lyssna på den medans ni läser klart, idag har jag mycket som vill ut...

Tittar upp och precis då går en dam förbi med två golvmoppsvoffar, hundarna stannar upp och börjar bjäbba... tanten drar i kopplena och skyndar vidare.
Men voffarna tittar oroligt bakåt hela vägen ut på landsvägen...
Hahaha... nu tror grannarna att det bor en fullständig galning intill dom.
Det måste ha sett kul ut.
När man går i takt till den låten går man ju som en militär, det blir så automatiskt.
Där kommer jag och gapar halv sju på morgonen liksom. Friskt!

Hade nån smygfilmat hade jag platsat på idiot.se.

Detta är min fjärde vecka med morgonpromenader nu.
Nu ska jag vara lite osvenne och berömma mig själv!
Fyfan va jag e braaa!!
Jag är så duktig och jag mår så mycket bättre av att röra på mig dagligen.
Emma är så bra!
;)

Det här var också en av våra diskussioner på jobbet igår.
Hur vi Svenskar är så otroligt styrda av fjantelagen!!
Jag vill inte vara med i detta lag längre.
Det här har jag skrivit om förut men det tåls att upprepas.
Det började med att Fredrik sa:
- Fyfan va jag ägde på dansen i helgen. Jag va fan bäst!
Och ja, han ÄR bäst! Fredde dansar liksom bugg in da SM-liga. LIKSOM!
Han är gryyyym på bugg!!
- Härligt Fredde, jag gillar när man går emot jantelagen!
Tyckte jag! Punkt 1 på jantelagen är:
"Du skall inte tro att du är något".
Idiotiskt!! Svennit! Blää!!

Likadant när någon säger nått typ: -Va snygg du är idag!
- Neee, jag ser ju ut som en pajas.
Ja men typ, ni hajar. Tyyyypiskt Svenskt!!

Då började vi berömma oss själva. Säga saker vi va bra på.
Jag sa att jag är heeelt gudomligt bra på låttexter!
Jag sjunger ju jämt nästan, säkert när jag sover oxå, och sjunger jag inte så nynnar jag... min röst är konstant lite hes för jag bara sjunger och sjunger, jag sjunger just nu samtidigt som jag skriver.
♫peppelinos resturang och bar, dom serverar de du vill ha...♫
Såklart spårade även detta ur. Haha! Fredde ville höra mig sjunga "Hönan Agda".
Och då sa jag att eftersom han är bäst på bugg så ska han dansa bugg när jag sjunger Hönan Agda.
Men hallå?! Hönan Agda.
Mina gubbar uppe på kontoret hade inte startat kugghjulen till just Hönan Agda, det stog helt still i plingen.
Och det är en låt jag bara kan bitvis...

Det blev alltså ingen bugguppvisning till Hönan Agda.

Och jo förresten, vi jobbar oxå, det här är utdraget på hela dagen...
Haha, hoppas den här dagen blir lika rolig!!

Mina bästa bröder åker kana i Alanya på dagens arkivbild!♥
Maj 2009.
Man blir inte vuxen föräns man vågar vara barn!!


Kram på er!

Nu ska jag plugga Agda.

Jag ska be att få ställa upp med en visa om en tupp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0