Helgen.

Hallojsan!

Nu är helgen över för denna gång. Vad har hänt?
I fredags var Hanna, Johan och Charloth här och vi såg Idol och myste i soffan bara... gick och sov tidigt.
För att sedan kliva ur sängen 06:15 Lördag morgon och bege mig till Mora Kaffestuga.
Där sysslade jag morgon åt att göra ca 200 mackor i olika former och smaker, och 4 smörgåstårtor.
Resten av dagen gjorde jag tacosallader, pannkakor, bakpotatisar och sallader åt er därute.
Det var ett galet tryck ända in till sista minuten.

På kvällen satt jag hemma vid datan med lite baileys.

Och idag har jag varit superduper aktiv.
Charloth kom hit 07:45 imorse, vi tog en lååååg powerwalk a la 90 minuter.
Pratade om allt... vädret bjöd ju på sol så det var fantastiskt fint ute. 
Hemma igen åkte Hjall och jag till maxi för vår veckohandel.
Frukost efter det och sen var det bara att byta om till skogskläder.
Kerstin och jag spenderade sedan 3 timmar ute i svampskogen.
Plockade trattisar som besatta.
KUL VA DET!!
Jag har hur mkt svamp som helst nere i källaren på tork nu.
LÖÖÖV!!

Efter det åkte jag hem och städade huset. Så nu är jag tokladdad för en ny vecka.

Och nu på kvällen så Benny varit här och ätit pizza och degat lite... pillat lite på TV:n som han är jättebra på!!
Nu är det kväller och jag har skallebank.

Dags att dra filten över mig nu och låta hjärnan vila.

Mina idoler dansar för er nedanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0