Tosda

GOMOLLOOON!!

Precis klivit ur sängen, det var svårare än svårast att masa sig ur den idag.
Dels var det iskaaaallt ovanför täcket och dels var det underbart skönt i dom rena sängkläderna.
Dom kändes verkligen extra superrena!!
Men nu i'm up!
Jag ska ta min "morgon" promenad efter jobbet idag kl 16 istället.
Det blir ännu en fin sommardag i September idag. Himlen är vackert blå!
Men jag tror det ska bli lite mer höstigt, runt 17 grader enligt YR.
Myyys!

Sådär ja, då har ni koll på vädret idag då, vilket otroligt intressant inlägg jag fick till.
Nu måste jag gå och ringa min hjärna och be den kicka igång!

Puss på er!

Haha, idag blev det en KUNG bild från fest hos Soffan i Öna.


Kommentarer
Postat av: jullan

ha hahahahahah..me like...

2009-09-04 @ 03:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0