Onsdag.

Ringde precis till tre och ändrade abonnemang. Nu jääävlar får jag billiga räkningar.
Eftersom jag ringer typ 5 gånger i månaden och skickar sms 20 gånger så känns det otroligt överskattat att ha ett abonnemang för 399 kr/månad och så får man använda hela beloppet, jag kommer aldrig upp i så mycket.
Nu har jag ett på 99kr/månad utan bindiningstid, och så får jag ringa upp dom 99 och sen kostar det 0,49 till alla. Bra bra!

Idag står jobb på schemat igen.
10.30-19.00 in the kitchen.
Typ alla dressingar behövs göras, grönsaker, rörorna...
Ja det är lite å stå i, men det är kul.

Igårkväll var det film mys hos Soffan som gällde.
Dom har flyttat till en fyra på tuvan.
Jättemysigt och hemtrevligt var det!
Såklart lånade jag duschen. Hehe, passar ju på att tvätta håret hos andra när man får grönt hår av sitt eget vatten. På tal om hår, jag ser ut som en stor karl-johan svamp just nu.
Trist råttfärgat hår och blek resten av mig.

Totalt ointressant!

Jag skulle skriva om nått så bra som jag tänkte på när jag var ute och gick imorse.
Tyvärr minns jag ingenting av vad detta var.

Förutom den här svininfluensan då... den är het som Stenmarck på tapeten just nu.
Jag är inte speciellt orolig, det är hittills 1 person på 9 miljoner som har dött i Sverige.
Då har man ju större chans att vinna på lotto än att dö i svinflunsan.
Grejjen är väl att den smittar 10 gånger fortare än vanliga influensan, så hela samhället stannar.
Det är väl för de då, jag vill verkligen inte ligga hemma och va sjuk, jag vill jobba!

Nu ska jag dammsuga huset innan det är dags att dra sig ner mot fiket.

Kram på er!!

♥♥
Idag blev det en bild från blandat -07 mappen.
Elvira vilar i Maltes bädd hos Keste. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

ja men skönt att ha ett jobb och ha något att göra! jobbigt det där med grönt hår bara? varför det och går det inte att fixa?

jobbigt iaf..

jag jobbar väl 1-2 dagar i veckan på Burgers, men ja, måste ju stämpla upp så då kan jag inte göra det så länge till heller eftersom man bara har ett visst antal dagar när man stämplar som man får jobba deltid på.. sjukt men sant!

så det stod i ett brev jag fick hem: när dina 75 deltidsdagar är slut får du tacka nej till jobb om de inte kan erbjuda heltids vecka liksom..

SJUKT!

tack iaf för dina snälla ord :)

sköt om dej gumman!

kramar.

2009-09-02 @ 10:54:44
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0