MÅNDAG IGEN.

Nu får dessa veckor ta och tagga ner lite. Det går på tok för fort det här livet.
Imorse klev jag utanför dörren 06.30 med en timmes powerwalk a head of me!
Det var 10 grader ljummet ute, klockan halv sju liksom. Jag blir inte klok på det här vädret, jag får klä mig olika från dag till dag.

Men det var en underbat ute, jag ÄLSKAR den här tiden. Himlen är ju blå varenda dag på hösten, luften är klar och frisk, löven dansar framför ens fötter, svamparna står och bugar efter vägen och hela atmosfären doftar av äkta natur!!
Kan det bli mysigare än så?
Jag gick och lyssnade på Morgonpasset, när jag gått halva tiden vaknade jag liksom till...
Jag hörde men jag hade inte lyssnat ett skvatt, jag var helt inne i mig själv och mina egna tankar.
Det är så mycket som snurrar i mig som jag reder upp med mig själv... försöker...

Nu sitter jag här och behöver snart gå och måla mig runt ögonen och så...

Maya♥ och Ashtons♥ presenter är äntligen klara så dom ska jag hämta idag innan jobbet.
Nu kan jag ÄNTLIGEN få iväg paketet!!

Jag har ett klipp som jag tillägnar Lillen idag, hon var karatefull i helgen har det ryktats, vad passar inte bättre då än denna??


Hehe...

Och från arkivet idag.
Nyår 2006-2007, i Övre Läde, Soffan är dyngförkyld stackarn...


Hanna och jag åkte till Nya Zeeland några dagar senare. ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh de låter så härligt med dessa morgonpromenader! Jag e så avis på dig som orkar och kan :)

Men de är ju så kallt ute.. uscha!



Kram och ha de bra nu medan vi är borta i en vecka :)

2009-09-14 @ 09:32:23
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0