Hockey.

Godmorgon vilken strååålande dag! :)

Sitter just nu i min ÜBERSKÖNA soffa och myser av tystnaden och lugnet i detta hus!
Halv åtta imorse vaknade jag och studsade ur sängen, det är verkligen så mycket enklare att kliva upp när man får vakna utan en klocka som naggar öronen av en...
Tog min morgonpromenad, helt magnifikt ute.
Väl hemma satte jag på ugnen och bakade bröd till frullen.
Nu har jag inte så värst lust att sitta här, vi ska köra bort släpvagnen till mor och far, sen har mina smågrabbar fotbollscup på Sold idag. Kan hända att vi åker dit och kikar!!

Konserten igår var världsklass, helt otroligt!!
Kort kommer sen, men jag har aldrig sett maken till fyrverkerier!!
Woohoow!

HOCKEY IKVÄLL!!

jag återkommer när jag har lite mer tid över!

Haha, idag blev det en bild från julfesten förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0