Helgen.

Hallå där!!

Helgen är över och den har varit mäkta innehållsrik.
I Fredags var det Fyrverkerikonsert på Dalhalla som gällde.
Den var helt magnifik!!!
Tänk att vi hade sån otrolig tur med vädret att regnet hade uppehåll under hela konserten.





och Lördagen kantades endast av hockey, vi gick runt hela dagen och väntade på att klockan skulle slå 16, så vi fick åka ner på hallen och äta buffé. Otroligt trevligt var det!!
Dessto roligare blev det när MORA IK lekte matchen igenom med ett snopet Leksand.
Leksingarna var såååå självsäkra, Mora skulle inte ha en chans.. oj oj oj.
När Mora rättvist vann med 6-3 så lät det istället att det vore ju konstigt om vi INTE hade vunnit, för alla deras stjärnor var ju borta. Men snälla...
Det var ungefär som att koka vin på läktaren i blåvitt, det blev surare och surare...
Medans vi Mora fans blev som glada barn på tivoli!!
Det sjöngs och klappades!!

Igår Söndag gjorde vi en tur till Rättvik och åt på Sjövillan.
Det kan jag rekommendera, Mycket god mat!
Det var jag mamma pappa Ea och Ida.
En helt underbar dag, vi tog en tur ut på långbryggan och där var även en av Rongedal killarna me familj.
:)



och idag är jag ledig så imorse tog jag min nyfunna kärlek - morgonpromenaden.
Det var rejält dimmigt ute...


och den här dagen har jag planerat med fönsterputsning so far...
YES VA KUL!!

Tar tag i detta nu så blir det gjort i tid!!
Ha en bra dag ni resten!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

ja de tycker att man ska jobba heltid eller inget alls.. med de nya reglerna! helt sjukt.. och det står liksom i brevet man får hem att man FÅR tacka nej till jobb om folk inte kan erbjuda en hel veckas jobb.. sjukt men så har Sverige valt! hate it..



oh dalhalla, vad mysigt.. var det säsongsavslutningen kanske? eller? och sjövillan.. underbart gooood men dyr mat! hoppas att ni fick er en rejäl bit :)



heeeeejjja Moooooooora!

kramar!!

2009-09-07 @ 09:21:17
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0