Klick klick.

Mamma brukar säga att jag är skotokig.
Mamma har alltid rätt.
Jag är svag för skor, mina skor har ett eget litet rum i källaren, min såkallade skogömma.
Den är full nu... och lite till... borde rensa... vill inte...
Mina små älskade skobarn! ♥

Jag har iallafall klickat hem ett par over-knee stövlar idag, som jag länge har dregglat efter.
Nu när man hade en check med 50% rabatt så slog jag manken till.
Det blev lite annat oxå, men det bloggfan är segast i kommun på att ladda upp bilder, så mina andra hemklick får ni förhoppningsvis se imonnbitti.... som om ni är dö nyfikna ellerhur.. haha!

   
Mot sängen nu, imonn blir det tidig promenad! Skönt, det är bäst!!
Förresten hittade jag 5 st gula kantareller när jag gick idag, som ligger på tork nu.
Hela 5 stycken!!
N.Ö.J.D.

Godnatt på er pirater, vi ses imonn vilka ni nu är... :)


Min mamma Anita har namnsdag idag, dagen är snart slut men ändå.
Grattis kära mor!
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0