Lördag

Godmorgon!!

Det blir en fin dag idag oxå.
Härligt!
Dock hinner jag inte med nån morgonpromenad idag för det är ass full nu fram tills klockan blir natt.
Älgen kommer snart till mamma och pappa, Emil ska ha 9-årskalas kl 15, och efter det blir jag kvar där hela kvällen/natten medans brorsan och Marit går på fest! :)
Ska alltså ha en helkväll med mina brorsbarn♥

Läser Aftonbladet på nätet och inser hur illa vi behandlar vår planet.
Det är skrämmande!
Vi ska skära ner på utsläppen med 80% innan 2050
och ändå kommer det att se riktigt illa ut,
men USA går inte med på att minska sina utsläpp...
Varför står inte, men är inte USA med på detta så ser det ju inte ljust ut...

Usch och fy, vi människor förstör vår egen planet.


Ska nog gå och baka lite frukostbröd och ladda upp inför rå älgkött hantering... :/


Kram på er!


Kort från Nya Zeeland.
Tane Mahuta heter detta träd som betyder "Lord of the Forest"
Kan man förstå, ser ni Julia nedanför... jag glömmer nog aldrig detta träd. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0