L-sand

Det pågär ju en häxjakt nu efter att Leksands hockeylag har gått före i kön och vaccinerat sig mot trynfebern.
Läkaren sägs ha lurat till sig vaccin och sagt att han ska ha det på sin klinik till riskgrupper och sen sprutat i spelarna istället.
Very very loooow!!
Tack och lov att Mora IK har förnuftet och hjärtat på rätta stället,
 för såhär tror jag aldrig att det hade fått gå till där.
Nu blev det mycket Leksand känner jag... jag ska dit ikväll....

LADIES NIGHT!!

Vi ska se på snygga killar och dansa hela kvällen lång.
Efter showen sticker vi vidare till Lucky house för en drink.
Åå vilken rolig kväll detta ska bli!! Wihoo!

Annars är det jobb som gäller idag, jag slutar dock klockan 16 istället för 19.30.
Marika var så snäll och jobbade åt mig så jag kan gå på detta med mina homies!! :)
Hem och ta en durre och sen sticker jag till Fia på förmys.

Det blir en lugn och städad men helvild och galen kväll ändå!!!
Nu måste jag göra mig klar, har shoppingdate med Helen kl 10!

Hoppas ni får en toppen dag!!!

Här kan ni läsa en intervju med vår radiokille!
SNYGG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0