Körslaget.

Det är enbart jobb som står i kalendern denna helg för mig.
Jag börjar halv 10 idag men tänkte gå upp lite innan för att hinna med en promenad, men jag har flyttat den till efter jobbet istället. Nu ska jag bara slappa härhemma på morgonen.
Det går i ett hela tiden.
Igår kom jag hem, gick ut på promme, sen upp till ica maxi å handla, hem och börja med maten, duscha, sen vart de kväll.

20,00 drog körslaget igång. Och jag hejjar ju GIVETVIS på Stefan!
Men.... dom var inte den bästa kören igår.
Faktiskt inte ens nära... törs man skriva så?!
Nu har det bara gått en omgång så det är många fler att se fram emot.
Jag är inne på körslagets hemsida nu och läser kommentarer.
Folk vet inte vart Älvdalen ligger (???) och skriver att där måste man va rik som ringer
och röstar såååå många gånger.
Den Svenska avundsjukan. Precis som att det bara är Älvdalingar som röstar?!

Ja ja, Caroline och Rigos körer var bäst igår!


Hittills finns det ingen kör som gett mig sånna rysningar som Team Cans kören gjorde vecka efter vecka.
Vinnaren skall vara i klass med denna kör!

Nu tänker jag göra nått annat en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0