IM BAAACK!!!!

Okej, jag ska verkligen ta mig i kragen nu.
Ni är ju trots allt några som följer mina dagliga bestyr och det är ju faktiskt lite för er jag skriver... även om det mesta är dynga. But still!

Idag har jag jobbat och låt mig säga såhär:
Lägre än glocalnet!
Det är våran humor på Mora Kaffestuga det!
Helén är min starkaste vapendragare, de e vi som är fornminnena. Vi älskar att retas, som ni vet.
Och idag har jag skrattat mig igenom en dag på jobbet, vi skrattar oftast!!

Efter min roliga dag på jobbet så gick jag till ishallen där Mora IK:s P-00 spelade.
Däribland dessa smågossar min älsklings-Emil.
Efter det brumma jag hem i volvon och tog en timmes promenad i hopp om att bli av med huvudbanket.
Det blev bättre, så nu sitter jag här i pyjamas och myser under filten!

okej, det här var väl återigen en comeback då!

Jag måste kamma mig, jag ÄLSKAR ju att skriva, det är en del av mig...
Det är verkligen nånting jag gillar!! Sitta ner och ge er det bästa av mig och så lite salt på det!

Jag återkommer imonn mina vänner!!
Pössar!!

På tal om i-landsproblem, Björn facebookade den här till mig igår, klockren!!! Hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0