Godmorgon!

Jag blev helt förbryllad imorse när jag klev ur sängen, satte mig i soffan och slog på TV:n.
Halv åtta?! Vadå halvåtta??!
Jag hade totalt glömt bort klockändringen. Back to normal tid igen!
Jag hade ångest för att jag sovit till 8.30 men nu känns det hur bra som helst.
Jätteutvilad och klockan är bara 08:16. Göötttans!!

Jobbade igår, som en idiot.
Herregud folket vad ni kan fika/äta.
I like it, men gissa om jag var i koma läge efteråt.
En hel hink med köttfärs + lite till gick åt till tacos...
Bullar, bräck, mackor, bakelser... allt gick åt!

Men idag är en ny dag, nya tag.
Jag ska städa, städa, städa...

Vad har annars helgen gått ut på?
I Fredags var det självklart hockey som gällde, på TV.
Mora spelade mot Almtuna och vann med 7-3.
Vilka grabbar!
Men trots den stora vinsten kändes det som att Almtuna var ett tuffare motstånd än vad Leksand var i Onsdags.
En seger vi lever på än här i MORA!!

Det är kul med hockey...
Nu ska jag dra igång storstädet här innan vi ska ta en tur till Maxi och införskaffa lite föda.

Ha en bra dag kära vänner och ovänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0