Fru upptagen

Ja idag snubblar jag på mig själv i allt jag håller på med samtidigt.
Jag bakar muffins, byter sängkläder, vädrar soffkuddar, slänger tomatplantor, tvättar, dammsuger, dammtorkar, rockar Lasse Stefanz och dansar med moppen.
Allt detta i stort sett på samma gång.
Kom på mitt i allt att jag var hungrig, stekte pyttipanna som jag slevade i mig i hast.
Nu har jag en paus, för muffins sats nummer 2 är i ugnen och ska snart ringa.
Efter det bär det av ner på sams för några minuters soltid.... efter det hem och rulla köttbullar!

En ledig dag är stressigare än en dag på jobbet.

Men ooo va rent det är i huset nu!
Då är jag glad!!

Sov över klockan imorse. Sket alltså helt enkelt i prommen.
Jag var såååå trött!

Usch jag får nog återkomma ikväll, då med lite bilder på mumsiga muffins.

Har inte tid....

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0