Fredag är en bra dag...


... den bästa dagen på hela veckan tycker jag. Man har heeeela helgen framför sig!
En Fredagkväll, det är inget skavsår i arslet direkt....

Jag fick lov att sova ut imorse, jag var helt klubbad!

Tröttmössa!!
Jag vet vad det beror på och behövde den här sömnen.
Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kikar på "Bert -den sista oskulden"
Rolig film, jag skrattar!

Kommentarer!
Tack för dessa! Jag blir svinglad när jag går in på blogg.se och ser en radda med comments.
Wihii, rena julafton!
Puss på er

Hjärnan är bortblåst, jag hade hur mycket som helst att skriva men jag är blockerad.
Jag känner mig helt tom i bollen, en inte alltför ovanlig känsla. :/

Felix mår bättre, han var lite mer sig själv när jag kom hem från jobbet igår.
Jag fick min puss, som vanligt.
Skapligt lättad!! Den här killen, han är en FIGHTER!!
... och en riktig charmör........ den lille krappen.
 
Återkommer ikväll... FREDAAAAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0