♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Men hallå vänner!

Ungefär hela dagen idag har jag inte andats.
Schyst mening jag fick till... :/
Jag har fanimej varit värsta duracellkaninen hela dagen.

Har precis tills NU rullat och stekt köttbullar, typ en miljon.
Samtidigt som jag försöker titta på hockeyn, Mora leder just nu med 2-0.
Wiii!! Och hängt tvätt och strukit tvätt.
GAAAAH!!

Ledsna muffins som jag bakat idag.
Man jobbar ju inte på café för ingenting liksom... :)


Tyvärr har jag ingen att bjuda dom på... eftersom jag är ensam och övergiven, trasig och sönderriven.
Jag gillar att baka, men att äta dom är liksom inte lika kul.
Det var meningen att mamma och pappa och säkert några fler skulle hit och se matchen, men dom fick extraknäcka som barnvakter...
Så nu står mina muffins här och gråter... dom vill bo i någons mage.
:(

En annan sida jag fick tips om idag var denna:
www.klockren.nu
Jag skrattade gött åt detta, en riktigt finurlig sida, tycker ni ska besöka den.
Den är verkligen klockren om man säger så!! :)

Törs man erkänna eller att man sitter här och sjunger högt åt Vikingarna??
♫♫♫Skomakare Anton frågade, Elin vill du bli min fru..♫♫♫
Alltså, tur att mina vänner tycker om mig ändå.
Dom tycker verkligen att det här är musikens avlopp.
Men jag älskar verkligen dansband!!!!
Jag är uppväxt till dessa toner kring Älvdalens vackra vyer!

Skönt gung!

Nu är jag värd en dusch hönni!!

KRAAAM!!


Kommentarer
Postat av: Charloth

Jag kunde joinat dig vännen=)

2009-10-07 @ 21:27:18
Postat av: Elisabeth

Meeen.... varför ringde du inte till mig?? =) Jag är ju lika ensam som du på veckorna. Kram kram

2009-10-08 @ 10:34:58
Postat av: Camo

Fasen våra förfester förr i tiden bestod ju mer eller mindre av dansband =D Gungade å sjöng me för full hals! King!! Nu sjunger man mest när man är hemma själv, å tur är väl de ;) (för omgivningens skull)

2009-10-08 @ 19:04:28
Postat av: Anna

2009-10-09 @ 07:31:18
Postat av: Anna

dumma dator læt mig inte skriva klart.



om jag hade varit i mora hade jag kommit och ætit upp alla muffins.

2009-10-09 @ 07:32:38
Postat av: jullan

Ahhh....skicka hit bade dig och muffins. Jag lanktar och saknar min prinsessa.

2009-10-10 @ 05:14:32
Postat av: maria

fin blogg ! :)

MUMS på bilden ! :D

2009-10-15 @ 18:24:45
URL: http://mariaaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0