En ledig dag.

Trots en ledig dag gick jag upp halv 7 imorse och drog på mig understället, ytterkläder, mössa, vantar och gick ut.
Ut i kylan. -2 grader på termometern.
Det var helt sagolikt, en soluppgång att dö för.
Hemma igen blev det den sedvanliga havregrynsgröten, men idag spexade jag till den rejält och skivade på päron.
Det var enormt gött! :) Kanel och päron!
Intressesmurfarna hoppar högt av entusiasm!

Sen åkte jag och hämtade mammsen och vi drog till Borlänge.
Jag har handlat, handlat och handlat!!!
Jag ska knäppa kort och lägga upp som en äkta modebloggerska.
:)
Imonn...

Väl hemma så la jag mig i fosterställning på soffan och slappade en stund.
Och sen hände nått fantastiskt!!
Jag var på väg upp till Ica Maxi för att handla när Hjalmar ringde och sa åt mig att vända.
Elisabeth ville bjussa på saltsill. 
Kn.. i munnen if ya understand! :) 
Tunnbröd saltsill potatis och stekt lök.
OH MY GOD!!!!
Jag åt som besatt så nu är magen helt galen på mig!!
Men fyfan va gött de va!

Lite bilder... Tänk va lycklig man kan bli när man hittar sitt namn i aftonbladet med 5 plus, som Helen gjorde!
Hahaha!! King! Och så Elvira, världens sötaste tjej, och lite kort på mig och Emil från i Tisdags då vi var på skivsläpp i Övdal'n!





Over and out för nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

King bilder i slutet :-) helst den tjejen i grön tröja hahaha syns i morgon kram

2009-10-01 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0