Back on track!

Ja då var man tillbaka på banan igen, så gott som.
Vaknade innan larmet imorse och satt först och inväntade soluppgången som kommer senare och senare för var dag som går.
Till slut fick jag nog och hämtade reflexvästen och gick ut.

När jag hade gått i 20 minuter gick solen upp och det blev ljust.
Men men.. dom där västarna är grymmit bra, räddar nog många liv på vägarna.

Mörkret kryper allt närmar inpå oss, snart blir det mörkt vid 16-tiden, det är verkligen BOTTEN!
Tur att man har en massa roliga aktiviteter inplanerade långt in i November.
På Fredag är det Billy Opel, på Wasastugan, som gäller.

Totalt idé tom var jag idag... finner inga ord för nånting att skriva så jag lägger ner och återkommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0