Tjena fan!

Ja det blev inge smisk på Leksingarnas små svinrumpor igår...
Jag som stog där och skrek för mitt liv, efter 6 minuter av matchen konstaterade Spunken och jag att vi redan hade tappat rösten.... men då var vi glada, Mora ledde och det kändes lätt.
Bakslaget kom i period två! Det blev bara så himla fel och Leksand hade mest tur som slog in pucken på skotten dom fick på mål. Jälla skiiit faaan!
Men men, man kan inte vinna jämt.
Lite tråkigt att det finns en del länsförrädare bara.
Orsa, Älvdalen, Idre, Särna, Sälen... ja många där är det som hejar på Leksand.
Trots att dom säkerligen besöker Mora mer och trots att vi alla tillhör NORRA DALARNA.
Och då håller man väl ihop kan tyckas...
Tragiskt men det är som det är...!

Det var iallafall JÄVLIGT kul å gå på hockey, trots resultatet.
Varenda gång en leksing fick en utvisning spelade dom låtar om grisar.
Hahahahaha!
Klockrent!

Emil Jansson, världens ballaste brorson, sitter här och kollar på Ronny och Ragge just nu och Ronny fyller år så Ragge har gjort en tårta till honom.
Och så sjunger han:
-Ja må han pöka, ja må han pöka, ja må han pöka uti hundrade år...
Ronny får en prilla i present för nu ska han få börja snusa.
Haha, jag skrattar hela tiden, det här kallas HUMOR!!

Här bjussar jag på det roligaste klippet i RonnyochRagges historia:



...Å SÅ JA, PÅ MORSANS JÄVLA HOJJ!

Hahahaha....

FARS DAG IDAG GLÖM INTE DET!
Jag ska fira min pappa med en kaka jag baka! :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha.. grislåtar!!

Det hade jag velat höra..

Hoppas att du fick ljusen av Spunken med?

Annars så har hon de :)

Kramar.

2009-11-08 @ 09:42:38
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0