LEDIG LEDIG LEDIG!

Hej hopp!

Jag har varit lite off the road denna vecka, I know I know.
Jag blev nå idiotiskt jävla upprörd på den där anonyma kommentaren så hjärnan kurkade helt.
Usch va jag hatar elaka människor!

Men idag är en bra dag!
Jag är L E D I G ! !

Betyder att det blir en heldag med just LEDIGT, eftersom jag pysslade med mina ledig-dag-sysslor igår efter jobbet.
Mamma, pappa och jag ska till River Valley och kolla hur det går med bygget, hälsa på i mormor och morfars gamla hus och äta lunch på hotellet!
En toppen dag i Älvdalen med andra ord!

Ja men jaha, nu har man skrivlust men ingen skrivtid.
Det beror på att jag facebookat med Helen lite nu...
Vi har våra moments på mornarna ibland! :)

Så jag får ursäkta mitt trista inlägg och be att få återkomma.
Då blir det låt tips, tankar kring livet och lite annat smått o gott...

Snacka om cliffhanger! :)

Ha en bra dag sålänge gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0