hockeyhjärna...

8-0 8-0 8-0 8-0 8-0 8-0 8-0 det EKAR I MITT HUVUD!
Hur kan det ske? Blev det verkligen 8-0?? Fortsätter det såhär får jag snart hjärnblödning.
Oh no vad jag kommer blir retad idag om det kommer in nån nöjd Leksing på jobbet...
Gaah!
Varför ska jag vara så inne i hockeyn egentligen??
Det är ju en sport för killar, killar som spelar, killar som styr, ställer och bestämmer...
Jag är ju bara en liten sketen halvblondin med bambi ögon vars hjärna inte är större än en hockeypuck.
Mitt största intresse borde väl vara att modeblogga, äta kycklingvingar och dricka caffe latte light, gå på manikyr, pedikyr och solduscha, lyssna på Jay-Z och tugga tuggummi? VÄL?!

Inte:
Lyssna på Lasse Stefanz och Rolandz, äta chokladbollar, pizza och dricka öl, klippa naglarna, bita på håret, rapa vid matbordet, se på hockey och kissa med öppen dörr!

Men jag använder iallafall hudkräm och jag älskar smink!
Idag är det stora självironi dagen kan man tro, så snäll som jag är mot mig själv. 

Dags för dagens make-up stund i soffan. ;)

Va er själva!! 

KRAM! 

Det fanns snö i Lördags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0