Helgen å sånt...

Jag har inte hunnit skriva... gaaah!

Idag är det ju Tisdag och jag ska börja med att uppdatera er om fredagen. Gaaaaaaah!!!!!!!
Vi var heeelt extas efter showen, LADIES NIGHT!!
Hahaha... där kan man snacka om show för baaara tjejor! :)
Showens huvudpersoner var ju Martin Stenmarck, Andreas Johnsson och Micke Tornving.
Som plus i kanten var Magnus Samuelsson och Bygglovs-Matte där och spände sina muskler.

Det som var allra roligast var ju efter showen när vi skulle få autografer av Stenmarck och Johnsson.
Helén och jag stog i kö i 45 minuter som små barn, som står och väntar på godis från tomten, på julfesten.
Väl framme hos grabbarna var man som ett litet barn i både sinne och talförmåga.
Andreas tog min hand och sa:
- Vad heter du då min vän?
- Ööö... eee... Emma.
Hahahahaha... jag blev som en liten flicka som sitter i tomtens knä.

Men kul var det och några kort hann knäppa mä! :) Wihoo!! Snyggmarck!!

MEN SEEEEN!!

Sen såg vi Micke Tornving stå lite längre bort och skriva autografer på papper som han gav bort.
Där var det verkligen inte lika mycket brudar som cirkulerade (konstigt nog).
Helen och jag sprang dit. Jag kände att jag skulle inte nöja mig med en autograf på ett papper.
Jag ville som Karolina hade fått av Martin ha autografen på ett helt annat ställe. Ni ska få ett kort på detta snart.

Micke blev väldigt generad av placering av autograf och undrade om jag inte skulle få problem hemma.
- Nej jag tar hand om det, jag tror faktiskt att han blir stolt.
Nått sånt sa jag.

Sen gick vi.
Och 5 minuter senare var vi tillbaka igen. Jag kom på att jag ville ha ett kort oxå.
Ett nerifrån kort. Ni ska få se detta oxå.
- Haha, fyfaan, det där kortet blev ju skitbra ju!!
sa kändisen.

Sen gick vi ut.

Och in igen 5 minuter senare.
Då kom jag på att jag ville nog ha en autograf på ett papper oxå av Tornving.
- Dig känner jag igen!
Ja, vid det här laget hade han stenkoll på oss! Haha!

Vi stog och pratade ganska länge, killen är hur grym som helst.
-Om jag hör nån säga ett ont ord om dalkullor, då kommer jag slå dom på käften!

Tornving är vår nye vän! Haha!

Sen bjussa vi på gratis fika (såklaaart) om han kom till Kaffestugan nästa gång han är i Grönklitt, där han har stuga.

Ja men visst....

Nu ska jag in på Helens facebook och stjäla lite bilder, hang on there...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0