Gratis är gott!

FREEEEDAAAAG!!!!

Gissa om den här fredagen är Välkommen!?!
Det kommer bli en superhelg känner jag på mig.
Imorgon är det HOCKEY som gäller.
Dahlbergs, numera Martin Olsson, bjuder 10 st av oss på hockey med mat och free alcohol...
Schysst som fan, och jag är en av dessa lyckliga!!
Helmers ska mä oxå, ROLIGT!!!

 Sist Dahlbergs tog med oss ut på skoj var vi på bowlingen i Orsa och åt och hade bowlingturnering mot Helmers.
Som vi skrattade då i bussen på väg hem... hahaha...
Om kvällen blir lika rolig som då finns det inget att klaga på, inte ens om det skulle bli förlust.
Men nu kräver jag vinst...

Sen efter hockeyn fortsätter det roliga, då går Hanna och jag vidare till SOFFAN och MASSEGUBBEN som har inflyttningsfest!! Lördagen är med andra ord planerad in i minsta timme!!

06:30 imorse klev jag ut i ett kolsvart Sverige.
Varför var det inte jag som uppfann reflexvästen?! Ååå va rik jag hade varit nu isåfall!
Reflexväst is daaa shit verkligen!
Även om det enda jag mötte var ett rådjur och så var det en kille med en liten söt hundvalp gick framför mig en bit. Den lille valpen var så okoncentrerad på sin promenad när han fick se mig.
Han vände sig om hela tiden och viftade på svansen och ville verkligen verkligen jätte gärna hälsa.
Killen drog i kopplet och vovven gick några meter innan han vände sig om igen.
Ååå, han hade gärna fått stanna så jag hade fått gosa lite med den söta vovven!
Jag brukar flyga på grannens hundvalp när hon är ute med honom, han e sååå söt.
Pratar oftast mer med hunden än med människan. :)

Men tänk å va superdupersocial och vilja hälsa på allt och alla.
Men man kan inte, för man är kopplad.
Som hund då måste man ju tycka att människan är den torraste varelsen på denna planet.
Hunden är ju alltid glad!

Dags att koka en gröt!

Ha en toppenfrdag!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0