Tisdag.

Ännu en dag gryr i fjärran. Jag har precis staplat mig upp,
idag ska vi ut och gå innan vi ska jobba.
Så jag ska möta mina bitches på Kaffestugan halv 9.
Göööööööött !

Björn ska åka med mig till jobbet idag för han har lämnat bilen hos Robban.

Jag såg på "Ballar av stål" igår, det är ju så sjukt roligt!
Jag tyckte helt klart att han Sonneby citysport snubben var bäst.
Så jävla bra, han stog och sjöng i en bibbla, a men shit va kul de va.
Har ni inte sett det kan ni bara söka "ballar av stål" på you tube, så finns alla klipp med där.
Kaninkokerskan är oxå grym, hon hoppar på upptagna killar. Hihihi...

Vilka tycker ni är roligast?!

I helgen vankas det 30 års skiva. Ante, Göran och Fimpen fyller 30 bast.
Wihoo vilken jävla fest det kommer å bli.
Puuuuh!!
Jag har redan börjat ladda upp kroppen. Den är inte så van att vara uppe så värst sent längre, usch jag låter som ett gammalt russin, men jag ÄLSKAR att kliva upp tidigt på mornarna.
Men en fest bangar jag aldrig för... =)

Nu ska jag ladda inför en timmes promenad på stan och runt lite yverållt med chixen.

Kraamar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0