TILLBAKA!!

Hej allihop!
Jag har verkligen legat i lä, men jag har verkligen haft noll lust att sitta vid datan den här veckan.
Hur bra har vi haft det då??
Helt jävla amazing!!!!!

Men just nu är jag lite sleten, kom hem 8 imorse och har sovit very very little....
låg i soffan och halliciunerade och hörde Ea på balkongen breve, och ungarna som badade i poolen, men det var ju inget annat än en hörvilla, jag ligger ju i Selja nu, och inte i Alanya.

Gick upp och såg en vattenflaska i resväskan, dötörstig, hällde i mig och höll på spy. Det var inget vatten, Hjalmar hällde ju över smirnoffen i en vattenflaska. Uuuääähh!
Så nu har jag tagit mig en stänkare, det var vedervärdigt, hänge mig över diskhon och kväkade!

Jävla pappskalle!!

Så!
Nu har jag gett ett livstecken iallafall.
Nu ska jag återgå till att försöka få bort spritsmaken i munnen och sen sova lite, det är verkligen lite sömn i min kropp nu.

Återkommer framåt kvällningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0