Pengar ska rulla.

Visst är det så!?
Man ska köpa det man vill och har råd till, för man kan aldrig ta morgondagen förgiven.
Det är lite så jag tänker nu när jag sitter här och spanar på utomhus spa-bad, ett sånt där som Julia och Rich har i sin trädgård.

En sån här!
 

OM jag sparar 1000 :- i månaden i 6 år, så har jag skramlat ihop till min älskade hot tub.
En schyst med inbyggd radio, belysning och massage.
SÅ, år 2015 är det poolparty hemma hos mig klockan 19.
Va kul vi ska ha!
=)

Eller så vinner vi nog snart en massa pengar eftersom jag har gått med i postkodlotteriet, och det är ju 40% vinstchans.

Emma you are a big dreamer....

Natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Camo

Åh va roligt! Hoppas jag är bjuden på de partyt år 2015 =) Jag kan ta me mej drickat =D

2009-05-05 @ 09:47:51
Postat av: AnnaPanna

Jag kommer!!!!

2009-05-05 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0