Jooolit!


Klockan 22,40 igår skulle jag precis krypa till sängs när det ringde på hemtelefonen.
Va fan är det för fyllskalle som ringer nu då, tänkte vi.
Men det stog Julia i displayen, då blev jag pigg en timme till. =)

Vi tömde skvaller ryggan som man hinner samla på sig mellan gångerna vi ringer varann, pratade lite om barnen som ligger och bakas i hennes mage.
Jag pratade lite med Avalea, världens sötaste 2 åring. Hon är så otroooligt gullig!

Jag sörjer fortfarande att hon inte kommer hem i år.
Det suger fetpung!!
Nånting som inte suger fetpung är att hon strax inom 2 månader är 3 barnmorsa.
Gaaaaah!!!

Idag ska vi spika panel på insidan på våran nya altan.
Glasena har kommit till Jales åkeri så det är bara att bestämma en leverans dag med dom.
Eftersom man har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp, så ska pappa ta emot dom eftersom jag jobbar sent hela veckan och Hjalmar jobbar ju som bekant i Trysil. =)

Iiiiii, så nästa helg kanske man har en sån där exklusiv altan helt plötsligt. Gaap!

Nä, nu ska vi åka till ica maxi och hänga på låset.

Löööv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0