HETT...

Jag håller på knåpar på en innelista som ni som läser, vilka ni nu är, ska få ta del av.
En annan dag....
=)
Jag har vissa planer på att hotta upp bloggen lite, men till det måste det finnas tid, något som är sällsynt just denna vecka eftersom jag slutar sent hela veckan.
Men det ska styras upp på ett eller annat vis....

Ni ser ju att jag redan har börjat med en helt ny skrivstil... Wiiioo!

Men helt ärligt så är detta det sista jag har tid med just nu, sitta och blogga.
Jag måste göra mig iordning.
Jag har en av Hjalmars tshirts på mig "V8" står det och så är det eldflames runtom,
mina fulaste gråa mysbrax och raggisar.
Håret ser ut som ett fågelbo.
VERY SEXY BABY!

Sooooo, tooo makeup studio.

Svenne banan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0