FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAN!

Hoo hoooo alla glada groupies!
Nu pumpar musiken i högtalarna på Ringvägen 54 som aldrig förut!
Det vankas kalasan ikväll!
Jag försöker ladda genom att få energi från musiken, eftersom jag är lite seg på någe vis.
Men det ger med sig....

Igår mitt på dagen när vi höll på med verandan för fulla koppar, så blev Hjalmar idiotförkyld.
Det var som han vred på en snorkran, så det var väääldigt tveksamt om vi skulle få gå på något kalas ikväll, men sen fick han sova länge, länge imorse, och nu verkar det som att batterierna är laddade igen... för feeest blir det!!

Kändes ruttet igår, ifall vi hade fått sitta hemma som gamla russin medan alla andra är på kalas!
 
Eftersom jag  var så säker på att det inte skulle bli kalas ikväll så har jag planerat N O L L vad jag ska ha på mig....
Det blir som det blir...

Strax dags att blanda en:
Rom och cola - drinkarnas Rolls Royce!!

Så jäkla gott och framförallt vuxet!! =)

Ha en toppen-schalger-Lördag!
HEJA HEJA MALENA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0