Duracell Emma.

Ja det kan man minst sagt säga.
Jag har hunnit, tvätta, torka golven, varit på mora järn o bygg, granngården, dollarstore, ÖB & icamaxi med mor och far, ätit lunch hos dom, åkt hem, åkt och handlat blomjord, satt om blommorna och NU sitter jag här!
Och klockan är bara kvart över tre.
Fett nice!
Jag ska koka mig en kaffekopp, sätta mig ner och skriva ett brev till Jullan som ska postas med presenterna jag ska skicka iväg.
Tussan fyller nämnligen 2 bast på Fredag och mamma Julia ska få lite annat smått och gott som jag tycker hon behöver innan förlossningen som närmar sig med gigantkliv.
Helst vill jag ju bara vara där när tvillingarna är födda, men det går ju inte... =( 

Så nu tackar jag för mig här, och återkommer med ganska stor garanti senare.

PÖSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Camo

Men va har ja missat!!!!!!!!!! Ska Julia få TVILLINGAR?????????!!!!!!!!!!! fslngzgipeswgwzsgfewgk Men guuuuuuuuu!!!!!!!!! Shit!!!! Fasen va kul!! När?? =D (snacka om å va ouppdaterad i det gamla livet...)

Hälsa henne från mej!! Kraaaaaaaaaaaaaaam =D

2009-05-05 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0