Måndag.

Bloggen bara kom till mig.
Jag sitter och äter frukost just nu men så satt jag där och fick suget, känslan av att skriva av mig lite bara kom, som en blixt från ovan.
Så nu sitter jag här. Jag tror även att det kallas abstinens.
Har ju inte suttit vid datan en enda gång på hela helgen. Jobbat som jag har gjort.
Och varit ute med mina kompisar på middag. =)

Det var rusligt kul!! Ååå va jag har skrattat.
Magdalena har fyllt 20 år (hur gammal är inte jag då, jag minns ju när hon föddes, fyfaasen) så vi skulle ta ut henne på middag men hon visste ingenting. Hela veckan har vi gått och varit luuuriga. Hehe...
Hon hade utegångsförbud från kl 16 i lördags.
Helén och jag var och hämtade henne och åkte lite överallt för att fördriva tiden medans dom andra tog plats på restaurangen.
Vi tvingade henne bl.a att gå in på statoil och köpa en folköl och en plopp, hon fattade ingenting stackarn.
Åå va roligt de va.

Igår jobbade jag till 17.
Och idag ska jag stänga.

Nu ska jag fortsätta på frullen, vi får se om jag återkommer idag, annars blir det ikväll igen.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0