Hokus pokus...

Okej, Helén =) och ni andra som tror att döden bara är ett svart hål och det där med spöken är ett jäkla hittepå, ni behöver inte läsa nu.

Igår kväll var jag inte ensam. Någon var med mig, när jag hade gått och lagt mig kände jag en närvaro.
Nån som gick i hallen, eller jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var jag hörde.
Jag gick till och med upp och kollade om någon brutit sig in. Men icke...
Det här låter ju sjukt kanske, hokus pokus fillijokus... ^^ sån är man ju.

Man känner verkligen lugnet i detta hus annars, det finns ingenting här.

Det var nog mormor kanske, jag satt och kollade på kort på henne igår och pratade lite med henne (nej jag är inte galen, man ska prata med sina änglar i himlen), och då sa jag att jag ville att hon skulle hälsa på mig snart.

Annars var jag bara så klubbat trött så jag inbillade mig allt....
Andar och det övernaturliga är iallafall väldigt intressant tycker jag!

Shower next!!


Kommentarer
Postat av: jullan

hejsan alskling. Klart att det var mormor som kom och halsa pa, speciellt som du ju bjod hem henne =) Dom maste ju titta till sin tjej ibland.

2009-03-25 @ 02:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0