Broder Daniels dag.

Tingeling!

Uppe med tuppen idag igen. Det är så jäkla skönt, morgonstund har verkligen guld i mun.

Jag har varit på besiktningen med golfen och efterkontrollat den, det gick perfa.
Det var Janne som stog där när jag körde in, skönt med nån man känner.

Helgen har skumpat på som vanligt. Det där med dasslocket funkar ju sådääär. Jag ska prova med att byta bild.
Morr!
I lördags var det syskonträff hemma hos bror Danne på Sollerön, bror Ea med tjej var hemma från Fjollträsk.
Det var jätte trevligt!! Vi åt smörgåstårta som jag gjorde, spelade guitarr hero, såg robinson, busade med barnen.
Dom drack öl, inte jag.
Hanna, Charloth och jag åkte även till Ramblers och grattade Erik Louko som hade 30-årskalas.
Tyvärr hade ingen av oss möjligheten att gå på den brakfesten.

Och igår var det familjeträff hemma hos mamma och pappa med ÄLGSTEK SÅKLART!!

Nu ska jag gå och käka frulle, det verkar som att mamma vill ut och kika i affärer och luncha idag. =)

KRAM PÅ ER!!

GRATTIS BRORSAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0