Hallåjsan!

Arapapapapapapapapaaaaaaaaa.....

Lite bilder från TUUURKKEEEYYY!!!

Chill på balkong!!    Haha, han ser ut som en blåsfisk. Den här älskade ungen vet hur man bjuder på sig själv!
 Ungskruttisan!! ♥   Bröderna Jansson generation 2.  Herman ♥ Vi åt minst en glass per dag!!

Gänget minus jag!


 Alanya borgen, så mysigt när den lyser på kvällen!!  Mina brorsor i rutschkanan! Den var såååå rolig att åka!!!  Jag hade dött för ett sånt här rosa träd hemma på gården!!!!

 Det hänger fulla taket i passionsfrukt! Mumma!!  Grymt snygg lobby!!!

♥ Mina älskade föräldrar ♥


 På väg till bussen....   ... i väntan på buss 2 som tog oss till borgen. Alltså, dessa bussturer, oh my god!! Folk hängde typ utanför bussen.

 Första gången jag har sett en knubbig skyltdocka!!! Toppen!!  Helt otroligt vad dom kan göra med grönsaker!!!

 Sista kvällen var vi på disco jag, Ida och Ea!!!  Bomben by Ea....

....JÄTTE PLUMS....
  

 Bomben by Bobbo!  och  bomben by Emil!!

... plums...


 Min söta bror och hans söta tjej!

Sista dagen kunde man rida kamelen....  
.... som hade en blå bajspåse i röven... 

 På vägen till flygplatsen fick vi solsting...  

Väl hemma i Sverige var vi rejält trötta!


Tack och godnatt kära läsare!!

/Emma©

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack gumman! du e såå go :)

Jag e riktigt avis på eran resa med!

El-fusko :)



KRAM!

2009-06-09 @ 11:12:36
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0