En hääärlig morgon!!

- Flås flås flååååås fräs stöööööön, fyfaaan...

Så lät jag i elljus spåret nyss när jag sprang.
Grymt vad jag har mycket att ta igen nu efter detta frossande i Turkiet och alla lata dagar.
Sen peppar jag mig själv så sjukt mycket oxå:
- Emma va faan, du suuuuger.
Hmm, fel taktik det där kanske!?! =)

Alldeles när jag hade kommit ut på stora vägen imorse kom en stooor budbil och stannade breve mig och vevade ner rutan...
Å nej, nu är det nå tyskar som letar älgbajs och vill fråga om vägen, var min allra första tanke, men sen såg jag liljedals loggan och det var ju bara Micke som skulle leverera ett paket till Selja skolan. Haha...

Sjukt ibland vad som rör sig i skallen på mig... älgbajs!?

Nu måååste jag få nånting i magen, ägg blir det till frulle idag!
KRAAAM!!

Lillan ska flyga för första gången. ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0