Stekt fläsk med rovsvett.

Hej alla skitglada!
Ännu en underbar dag i ett underbart Sverige!
Fyfaaan va jag bara ÄLSKAR HETTA!!
När det är såhär varmt så man får rovsvett och svettas ända in i synagogan, det är fan livet de!
Haha, ni fattar va jag menar va brudar!?

Inte för att jag älskar att gå runt med rovsvett men jag står ut med det.
Hell yeah!
Hellre rovsvett och lycklig än svettfri och olycklig.

Charloth är på väg hit, vi ska ha en absolut slappar dag, jobba på brännan, suga i oss uv, krydda hyn, you name it, vi ska
STEKA FLÄSK!!!

Fattas bara en fet pool här på bakgården som man kan plumsa i när man är som hetast.
Men den tillkommer ju snart när vi har vunnit på lotto! :)

Igår var det en lugn och fin dag, jag kände mig typ PMS:ig hela dagen, så det var rätt skönt när dagen väl tog slut.
Jag försökte komma underfund med varför jag var så vresig, men jag vet faktiskt inte vad det berodde på... tror jag.
Bara allt gnäll från folk om att "fyfaaan det är för varmt" fick mig att gå i taket.
När ska man vara nöjd då?
Förrförra veckan var det +6 grader och konstant regn, då var det fel, och nu är det 30 grader och SOL och då är det fel?!
Nä, vi Svennebananer får fan ta och kamma till oss lite nu och sluta gnälla!

Min kall är varm. Hahaha... den va bra va!? Min kall kom på den nu precis! :)

Nix, nu ska jag dra fram solstolarna, smörja in mig (VIKTIGT) och fixa en baconsås till min kalls matlådor!

Pösser!


Kommentarer
Postat av: Camo

Haha!! fick lov å läsa de här inlägget för Martin! De e samma humor som vi alltid har haft!! Ja förstår din humorn me rovsvett å svennebananer =D

Martin va inte lika road bara.... men han har ingen humor heller =) Kraaaaaaaaaaam

2009-06-28 @ 22:37:33
Postat av: Emma

Haha, ja men ellerhur, de e humor, de e humor!

På hög nivå!!

=)

Och sanning om inte annat.... =)

Kram på diiiig!!

2009-06-29 @ 16:44:39
URL: http://emmajansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA HA....Jag dor du skriver sa himlans roligt sa jag kommer foda barn nu framfor datorn vilken sekund som helt for jag garvar sa.... Du ar helt sjuk...var fan far du allt ifran...hahahahahahaha

2009-07-01 @ 02:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0