Patetiska E.

Har suttit här framför datan nu och varit patetisk i en halvtimme.
Minglar runt på facebook och ser vad alla har för sig...
Fyfan, det är ju sååå kul med Facebook, man känner ju en gemenskap med folk man inte träffat på 10 år.
Varför i helvete uppfann inte jag facebook? =)

Idag regnar det, konstant.
Men vad gör det, vi ska ragga utemöbler på stan idag och göra fint på verandan,
men just nu ligger min sambo och sover.
Den dåren har varit uppe inatt och sett nån jävla "årets viktigaste hockeymatch"
Pittsburgh vs Detroit.
Vi håller tydligen på Detroit för det är 8... nä...  va de 9 svenskar med där!?!!
Surt värre då att Pittsburgh vann guldet!

Men nu känner jag att jag måste gå och dra av honom täcket... klockan är ju snart halv 11.

Ha en bra dag hönni!!

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag såg också matchen i fredags natt. Årets viktigaste helt klart!

2009-06-14 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0