Mitt paradis!

Jag har fågeldisco här utanför, 10 fåglar som flyger runt runt i en cirkel och kvittrar!
Kanske är dom laddade för midsommar! :)

Ååå jag trivs så bästans bra här i Selja, vi gjorde alla rätt när vi vann budgivningen till denna sagolika gård!
Jag är såå lyyyckligiiigigigigiiiggig! (spasmer ryck)

Jag gick iallafall upp halv 7 imorse och gjorde en silltårta som jag fått recept på av Helén, ska tydligen va en fröjd för smaklöksen, och det tror jag!!

Vi ska ju vara här på våran nya altan (haha!) imonn och fira!
Vad firar man egentligen?
Att det från och med midsommar vänder och blir mörkare igen??
Det är ju så himla underbart nu när det är ljust dygnet runt!!

Här kommer lite kort från min plantering!

En bråkdel av alla hundratals jordgubbsplantor vi har (!) hamnade här...


... och här hoppas jag att det frodar med örter snart... ☺



Vi får se om jag lyckas! Ska också säga att min svärmor har hjälpt mig med ALLT vad det gäller planteringar och planeringar med blommor och buskar som ska flyttas och räddas från herr traktorskopa som snart ska komma och vända upp och ner på landet...

Utan henne hade jag varit en fis i sahara.

I Måndags spelade jag och Emil ett spel som heter resan ca 7 gånger!
När han höll på vinna för tredje gången i rad, så ville han ge bort sina kort till mig så jag skulle få vinna,
när jag sa "nej men det ska du väl inte, du vinner ju snart", då vände han alldeles innan mål och gick bakåt BARA för att jag skulle få vinna.
Full av kärlek är denna unge!!!


Breakfast time!!

♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0