Kontraster.

Här i scandinavien kan man ju snacka väder - lek! Vädret älskar att driva oss till vansinne, upp och ner som en jojjo!
Tänk om vi kunde ha det som i medelhavet, då är regnet ett undantag istället för sol.
Då kan man nästan alltid räkna med sol, här är man så galet styrd av vädret.
Va blire för väder? Vädret vädret vädret... fult namn oxå.
VÄÄÄÄDER.

Äsch, jag fattar inte ens varför jag gnäller, jag ska ju förfan jobba till halv 19 ikväll så vädret drabbar ju inte mig. 
Men jag kan känna att humöret och den riktiga "sommarkänslan" avtar vid reeeeeeeegn! 

Yeah yeah!

Nu ska jag göra i ordning en riktig frukost a la Green garden hur det nu ska gå till med detta VÄÄÄÄDER...
Haha, nej nu ska jag sluta!

Ha en bra dag!
Vi hörs ikväll!



Tro vad det blir för väder till helgen då? =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0