Hemma bra men borta bäst...

Det kändes lite så när man skulle lämna Green garden i Lördagskväll.
Jag har dagbokat lite i telefonen när jag suttit ute på balkongen och njutit.
Jag kan ju dela med mig lite av mina tankar under veckan som varit:

Tisdag 26 Maj
Idag har vi göttat oss vid poolen. Emil och jag gick bort till poolen som har 3 stora rutschkanor, det var sjukt roligt!
Man blev barn på nytt, värre än vanligt faktiskt. Haha, resten av gänget kom dit och så hängde vi där fram till lunch.
Efter maten (vi får buffé varenda dag med världens salladsbuffé, im in heaven) gick mamma, Marit, Emil, Herman och jag till det lokala centrumet Oba och hängde lite. Turkarna är som skavplåster efter en, kom in, handla mer, välkommen svenska flicka. Jag prutade till mig en schyst huvtröja till ett bra pris.
Sen blev det häng på rummet en stund innan vi gick över till Ea och Ida på en drink. Vi har fortfarande inte löst problemet i hur mycket jorden lutar på en mil, fortsättning följer på den problemlösningen. Det blev dock en tidig kväll för jag är grymt trött. Såg kvällens show från balkongen, radiohits.
Hjalmar har solat en hel timme idag, utan tshirt.
Imonn blir det en heldag i Alanya, härligt! Älskar att strosa i den staden.
Det var ju några år sen sist men det är sig likt. Nu vill ögonen stängas. Tack för ännu en grym dag i paradiset!
Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0