HELGEN.

ÄR HÄR!!

Nu jävlar ska den anammas SOL helgen ut.
Imorgon är det årets roligaste dag om man har en raggarbil som jag inte längre har.
Det är nämligen
BIG   LAKE   RUN   !!
Det är sååååååååå himla roligt!! Åååå...
I år får man se på fin bilarna som glider förbi istället.

Idag när jag cyklade hem från arbetet kom en sån här "lycklig-känsla" över mig.
Det var när dom spelade den HÄR låten på radion:



Jag åkte och SJÖNG och inandades den varma luften, trampade på utav fan och kände mig sådär king som jag kan göra ibland.
Haha...

YOUR SIMPLY THE BEST, BETTER THAN ALL THE REST,
BETTER THAN ANYONE, ANYONE I'VE EVER MET!

Fan va härligt å få må sådär ibland.. haha, även om det bara är i min ensamhet och oftast på min cykel när jag trampar med vinden i håret...
Dock hade jag värsta illusionerna framför mig om att det skulle finnas ett fläskigt bord fullt med mat när jag anlände hem på cykel. Ack så jag bedrog mig, den gamla mjölken som gick ut i Tisdags stog fortfarande kvar i kylen, som förövrigt var lika hungrig som mig.
Ibland skulle jag vilja ha en killes hjärna...
Ingen planering utan bara ta det som det kommer, oftast blir det ju bra i slutändan...

Men vi tog en tur till El donk och handlade, det är fan inte ofta nu förtiden...
Så nu jag har pressat i mig den flottigaste burgaren kedjan erbjuder:
BIG TASTY!
Och fyfan va gott de va...
Där fick jag min grillsmak åtminstone.

Nu har Tusse besök av Janne Halvarsson och Heléns kusin Jonas Lund.
Dom sitter på altanen och groggar, medans jag måste va nykter.
Vi måste ju nämnligen åka och handla mjölk, innan den vi har öppnar kylskåpsdörren och går iväg av sig själv!

Ha en WUNDERBAR helg nu och kom ihåg att hedra vår vän Michael J.

Här är förresten en HELT MAGNIFIK låt som vi fick skavsår i öronen av i Turkiet -05.



Puss i pannan.

With love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0