Emma goes wild...

Sitter här och andas ut, är på väg in i duschen men jag antar att Herr A Tomth kommer att ringa vilken minut som helst.
Idag har jag jobbat 7-15,30. Sommar ruschen har kommit igång, vi har pumpat sallader som faaaan. Wihii!
Jag har även hunnit med 12 st smörgåstårtor, med Fias hjälp tack och lov...

Efter jobbet cyklade jag hem och svirade om till trädgårdspaltor. Ut i trådgår'n och gräva upp jordgubbsplantor från ett ställe och flytta dom till en pallkrage.
Så nu har jag en hel pallkarge full med blivande gubbs! =) Sådde även lite frön dill, persilja, sockerärtor, bladsallad, spenat och ruccola. 
*Puust!* 
Efter det lagade jag middag som jag åt vid Tv:n innan jag valfärdade med resten av Mora (det kändes så) till ica maxi och Midsommar-färdig-handlade!
Hem igen, och innan jag ställde in dom varorna i kylen, rensade jag och torkade ur kylskrället, organiserade lite...
Hann även med skafferiet och krydd/pasta skåpet.
*PUUUUUST!!*
Sen dammsög jag!
Och NU har jag precis dunkat ner röven här!!

Vart kommer all energi ifrån undrar jag??

Vad händer på midsommar för er alla?
Själv ska vi grilla här på våran nya altan (så jävla mallig så jag kommer skriva NYA altan nu i 5 år framöver haha)
med Hjalmars systrar och hans mor med gubbar.

Oj, hur lät det där, som att hans mamma hade flera gubbs, haha!
Jag menar ju dom allihopa med sina egna gubbar.

Jag ska börja kalla killar för gubbar, för på Hjalmars jobb kallar dom sina tjejer för kärringar, det har jag allt hört.
Skapligt smickrande.

När ska min gubbe ringa egentligen?!
Nu hoppar jag in i duschen!

Trevlig kväll alla!!!

♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0