Strålande dag!

Ihaa, njuter ni av denna bedårande sommar?!
 I DO!
Trot eller ej, men ikväll är det fest på schemat. Först här i Selja sen vidare till nån krog.
Fast det blir svårt att välja, det finns ju sjukt många att välja på. *host*

Nu sitter jag mest och vaknar till liv efter en natt med mycket sömn och lite av allt annat...
Det är så svaaalt och skönt i vårt sovrum men öppnar man dörren och går ut i resterande hus så möts man av en vägg av kvav värme.

Min bästa kompis blir trebarnsmorsa på Måndag i Nya Zeeland, Söndag i Sverige.
Två små saker ska hon trycka ut, helt otroligt!! Jag är sååå förväntansfull!!

TREBARNSMAMMAN JULIA JONES!!

Iiii!!

Snacka om att man ligger efter... hahaha...
Men skam den som ger sig.

Nu ska jag käka lite frulle!!


Puss i pannan på er!

Kommentarer
Postat av: Camo

ÅÅhhh va spännande!!!! Håller tummarna att allt kommer gå bra för henne!! =D

2009-07-04 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0