Lördag är de visst.

Jävla dyngväder, fan va humöret pekar rätt ner när man vaknar till detta. =(
Det verkligen fullkomligt öser ner.

Vad händer idag då?
Jo vi ska på Dalhalla med en busslast som går från Selja.
Först ska vi hem till Tommy och Therese och grilla och dricka alkohol.
Det känns halvlockande, jag har fortfarande bara fått i mig den där femtedelen pizza igår, det är allt magen har fått sen vi grillade hos Patrik.

Så för min del så blir jag ju glad bara jag får i mig en köttbit.
Alkoholen kan ta sig i mumindalen...

=)

Jag ska hoppa in i duschen nu och se om under kan ske,
kanske blir jag pigg som en get, att vara bakis även dag 2 det är jättegammalvarning på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0