Jo men såatte...

Nu toppar man listan av djur på gården med huggorm då.
Rådjur, ekorrar, älg , varg och idag krälade en huggorm fram över gården.
Bara Björnen som fattas nu.

Så jävla otäckt.
Ormen ligger precis i detta nu och trycker i min stora fina rosenbuske.

Tyvärr så är ju huggormen precis som ulven fridlyst i vårt avlånga Sverige, så vad göra? 
Angriper inte en människa låter det, men vem fan vet. För bara några veckor sen satt jag runt den där busen och rensade ogräs, kravla runt och fixade.
Vad hade en ilsk huggorm gjort då? Attackerat eller gömt sig?! Vem fan vågar chansa?

Och Felix som är ute timtal i koppel på gården, en mumsbit för en lasthungrig huggorm.
Stackarn har inte en chans.

Satan i gatan.

Ikväll blir det nog en sväng ner till Rättvik, bara åka ner och kika på bilar.
Fina bilar....

Jag återkommer, måste fixa nått å käka!


Kommentarer
Postat av: Emma jansson här med

haha men duu jag skulle ju heta emmajansson.blogg.se ! :D

2009-07-28 @ 23:26:06
Postat av: Lisa

Tack gumman ;)

2009-07-29 @ 10:45:04
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Sara

Men usch va läskigt med en orm... :(

2009-07-29 @ 18:27:04
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0