I'M BACK!!

Ja jag veeet, jag har legat på latsidan nu i några dagar.
Men sanningen är den att jag har varit ute på resande fot sen i Onsdags,
utan tillgång till vare sig dator eller internet genom mobilen.
I have been in the wilderness, kind of!
Eller iallafall i Nornäs och där bor det kanske 15 personer året om... =/

Men nu är jag åter i Selja igen.
Hem ljuva underbara hem!!

Vi har sovit hur länge som helst idag, jag tror att det är vädret som gör sitt till.
Just nu pratar Hjalmar i telefon med någon och garvar hela tiden, tror att det är Patrik Karlsson från Älvdalen.

Slänger in lite bilder då från veckan.

I ekan på väg ut på fiske.


Om ni har glömt bort hur jag ser ut... i en något rundare form, man sväller lätt på semestran. =)


Fiske fiske fiske, roooligt i Nornäs, garanterad fisk. Vi fick 3 gäddor, några aborrar
och några mörtar, men vi slängde i dom igen.


Det kom en skur....


... och efter den en gigantisk regnbåge. Ea och Ida i ekan.


Paprika, lax och makrill. Köpt i Norge. Asbilligt med fisk i Norge!!


Vårt hus från sjöhållet (längst till vänster).
Ea och Ida i ekan.


Sådär då.

Nu ska jag försöka dra igång denna dag oxå, vi ska upp i Eldris och käka kl 13.30.
Sen ska jag passa på att städa huset inomhus när det ändå baaara regnar. =)

Men jag återkommer garanterat, nu är jag ju hemma igen.



Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

jag vill se fler bilder. jag har jætte tråkigt på jobbet så strunta i eldris och lægg upp fler bilder =) ni ser ut att ha haft mysigt iaf. puss

2009-07-19 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0