Boggberget.

Godmorgon på er!

Intressant kväll igår.

Vi satt här på altanen och grillade jag och grabbarna, Hanna slutade 19,30 så hon kom sen och fick vara chaffis.
Vädret var ju inte det bästa men som tur var så slutade det regna när vi var inne på berget iaf.
Jag gjorde några tappra försök på buggdans.
Det ska bli skönt att gå på kurs till hösten så man slipper se ut som en älg på rullskidor.

Det kommer lite kort senare, jag har inte tiden till att sitta här just nu.

Men ETT kort kan jag minsann bjuda på, hehehe...

Ni får ha överseende med att jag ser ut som en grottmänniska, men det här var stort.
Jag och självaste KUNGEN AV HUMOR på ett och samma fotografi!



Nöjd AB!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Coooooolt!

2009-07-31 @ 10:48:44
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sånt där idolkort har jag meeeeeeed :) lovely!! Kraaaam.

2009-08-01 @ 10:27:27
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0