7 Juli 2009.

Godmorgon!

Idag gick det betydligt lättare att gå upp än igår!
Ännu en hektisk (vill jag tro) dag väntar på jobbet, men det är bara roligt!!
Igår var det GALET med folk, alltså, kö ut på gatan större delen av dagen!
Piuuh!!
Men det som är så otroligt är hur otrevliga och stressade en del folk är.
Va fan ni har ju semester, usch!
Klart som fan det blir väntetid på en sallad om femhundratolv personer innan också ska ha!
Ibland tror folk att det bara är just DOM som exsisterar och verkar inte se sig omkring.
Grr!

Men men... det kallas väl semester stress eller vad vet jag, jag skulle aldrig bete mig som vissa gör!


Sen vill jag hälsa de två 3 kilos guldklimparna A och B välkomna till världen!!
Jag är otroligt stolt och lättad att allt har gått vägen!
Way to go woman!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet, 4 more days to go!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja vi hade osså massa folk, och som du säger.. de är galna och tror att bara de finns :) men men.. de är ju turister och de ska väl alltid vara så! hmm.. ladda ner: Picasa 3 så kan du med göra kollage! jätteenkelt program :) kraaaaam!

2009-07-07 @ 08:55:02
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Camo

ÅÅÅååååååååååååååååh hälsa henne grattis från mej!! Vill se bilder på småttisarna sen =D kraaaaaaaaam

2009-07-07 @ 09:12:19
Postat av: AnnaPanna

åh va skønt att de gick bra. sen måste du lægga upp bild nær du får någon.

2009-07-07 @ 10:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0