--mig--

Vet ni?
Det vände idag, jag blev pigg som fan!
Kanske för att vetskapen om att min semester börjar nästa vecka och jag har en hel ledig dag framför mig imonn!

You are not alone, I am here with you...
Lyssnar på den nu... FIN LÅT!
Hittade min gamla dagbok från den 2 december 95, vi har mycket material att gå igenom på kräftskivan sen Bengan!
Hihi!!

Jag sitter och lyssnar på en massa myslåtar, sånna där som jag spelar när jag känner mig lite ledsen.
Lite ledsen på livet.
Livet som aldrig kan bli som man tänkt sig.
Tänk om älskade morbror Magnus aldrig hade kört av vägen ner i vasslan och lämnat oss så dramatiskt (jag är äldre nu än han var då), då kanske inte Morfar hade dött 2 år senare av sorg i hjärtat, och då hade inte min älskade mormor inte varit sådär olycklig sin sista tid i livet utan sin livskamrat.

Tänk om OM inte fanns...

Hur hade jag varit som människa då? 
Mindre känslig och inte så lätt till tårar?
Tagit livet och anhöriga förgivet?
Rädd för döden?

Frågor som endast evigheten har svaret på...

Det är såhär jag fungerar, jag behöver mina "bryt ihop och kom igen" stunder.
Jag lever enormt mycket på alla fina minnen, men också i nuet och vetskapen om alla nära som finns hos mig och står mig nära. Som jag älskar...

Jag är inte galen, men ibland plockar jag fram den här sorgen som ärrat mitt hjärta i all evighet och försöker tacklas med den. Att vårda mina ärr med meningsfull musik och bokstäver som jag kan skriva ner tankar med, det behöver jag!

Den här fantastiska låten har hjälpt mig idag.



Hjalmar kommer äntligen hem imonn!!

Kommentarer
Postat av: Camo

Ja jag ska ta å gå igenom mina gamla dagböcker också innan kräftskivan =D

2009-07-09 @ 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0