Snodde av Lisa!

Alltså, jag kan inte länka, hur tusan gör man??
Tog iallafall denna från LISAS blogg!!

1. Jag är världsbäst på att rapa! Långa, korta, slemmiga, matiga, tigerliknande... you name it.
2. Jag har provat nästintill alla bantningspreparat som finns, men har nu äntligen 10 år senare, mognat och insett att träning och bra kost är det enda rätta.
3. ...och ändå är jag så segstartad med träningen. Jag behöver pushas, i allt som känns lite extra motigt.
4. Jag är en enorm tänkare... jag tänker så mycket tokigt, att Hjalmar får ta ner mig på jorden ibland.
5. Jag har gått i terapi.
6. Jag var super blyg som liten och jag är blyg än, men det blir bättre med åren...
7. Jag har blivit djupets djupaste sviken av en jättekär vän, det sved mer än själva handlingen. 



 

Reglerna;

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv,både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

    Jag utmanar: ALLA som vill!



  • Kommentarer
    Postat av: AnnaPanna

    nu ljuger du allt. de va inte 10år sen vi jobbade på donken och du körde ny diet varje måndag =)

    2009-01-22 @ 12:18:47
    Postat av: Lisa

    Hihi.. du e rolig du, men listan stämmer! designadinblogg.se har BRA förklaringssidor på hur man gör allt.. där ser du hur du ska klicka när du ska länka andra! det är enkelt, men svårt att förklarar såhär bara :)



    jag vet knappt vad de heter på top model men det var en mörkhårig tjej som hade bästa bilden förra veckan (som fick ha bilden uppe i huset).. hoppas du kommer på vem om inte någon annan skvallrat!



    IKVÄLL är det INNEBANDY som gäller på tennishallen kl 19, VÄLKOMMEN!



    kramar, Lisa

    2009-01-22 @ 14:51:19
    URL: http://fliza83.blogg.se/
    Postat av: Lisa

    Jag älskar oxå mat.. Fattar inte själv att jag fixade det där en gång i tiden!

    Men ja.. att gå ner måste ha vart sporrande!

    Men det e ju bättre att träna och äta rätt, då hänger ju liksom huden med oxå.. hmm..



    Vad blir det för skojs ihelgen då?

    Kramar!!

    2009-01-22 @ 17:03:16
    URL: http://fliza83.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0